Strona główna » FAQ
Polecamy
Kontakt
  • REKAN Mariusz Serafin
    Ul. NOWA 3 (wjazd od ul. Szyszkowej )
    05-816 OPACZ KOLONIA
    tel. 22 250 23 28
    sklep@packonline.pl
    biuro@rekan.pl
    NIP: 658-184-23-52
  • E-mail:sklep@packonline.pl
  • Telefon22 250 23 28
  • FAX22 652 27 62
  • Godziny działania sklepupon.-pt. 8-16
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Systemy płatności
  • Przelewy24
  • Hotpay
  • Bluemedia

FAQ

Rekan Pack to szybkie, proste i bezpieczne zakupy online. Jeśli mają Państwo pytania i wątpliwości dotyczące korzystania z naszych usług, chętnie udzielimy wyczerpujących odpowiedzi. Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej pojawiającymi się pytaniami.


1. Czy rejestracja konta w sklepie jest darmowa?

Oczywiście. Nie pobieramy żadnych opłat za rejestrację konta. Jedyne opłaty, jakie pobieramy, to koszty zamówionych produktów oraz ich wysyłki.


2. Czy moje dane udostępnione podczas rejestracji konta są bezpieczne?

Tak. Wszystkie podane przez Państwa dane wykorzystywane są przez nas wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. W każdej chwili klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawy.


3. Nie pamiętam hasła do swojego konta? Co dalej?

Często zdarza się, że klienci zapominają hasła, co z kolei uniemożliwia zalogowanie się na swoje konto. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy – prześlemy Państwu nowe hasło do konta w naszym sklepie internetowym.


4. Czy jest możliwość uzyskania faktury VAT?

Oczywiście, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. W tym celu prosimy o podanie takiej informacji podczas składania zamówienia.


5. Czy mogę zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny?

Tak. Obowiązujące przepisy dają możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. W takim przypadku dokonujemy również zwrotu poniesionych kosztów.


6. Czy na produkty zakupione w sklepie packonline.pl obowiązuje gwarancja?

Zapewniamy wysoką jakość produktów i informujemy o ewentualnych uszkodzeniach produktu. Asortyment jest objęty gwarancją – dlatego w przypadku wykrycia wad lub uszkodzeń prosimy o niezwłoczny kontakt drogą mailową.


7. Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionych produktów?

Tak. Oferujemy zarówno wysyłkę produktów, jak i ich odbiór osobisty. Zakupy można odebrać w punkcie ul. Nowa 3, 05-816 Opacz Kolonia (dojazd od ul. Szyszkowej w Warszawie). Odbiór osobisty jest możliwy po otrzymaniu od nas informacji o skompletowaniu zamówienia.


8. Co mogę zrobić, gdy dostarczone przez kuriera produkty są uszkodzone?

W takiej sytuacji należy niezwłocznie zgłosić pisemną reklamację. Należy do niej również dołączyć protokół szkody od kuriera.


9. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie. Zamówienia w naszym sklepie internetowym przyjmowane są poprzez formularz zamówienia dostępny na naszej stronie. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę.


10. W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?

Dajemy naszym klientom możliwość wyboru formy płatności. Możliwa jest przedpłata (przelew bankowy lub system płatności elektronicznych Dotpay), płatność za pobraniem (gotówką podczas odbioru wysłane zamówienia) oraz osobiście (gotówką – w przypadku wyboru opcji odbioru osobistego).


11. Wybieram płatność przelewem bankowym. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

Dokładne dane do przelewu wyślemy Państwu drogą elektroniczną po potwierdzeniu zamówienia.


12. Jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało poprawnie złożone i przyjęte do realizacji?

Po złożeniu zamówienia przez klienta i przyjęciu go do realizacji wysyłamy mailowe potwierdzenie przyjęcia zlecenia.


13. Co mogę zrobić, gdy przesyłka nie dotarła we wskazanym terminie?

Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie podanym w naszym sklepie internetowym (informacja znajduje się przy każdym produkcie), prosimy o kontakt drogą telefoniczną lub mailową.


14. Jakie kroki należy podjąć w przypadku błędnie złożonego zamówienia?

Jeśli pomyłka nastąpiła przed potwierdzeniem zamówienia, wystarczy usunąć dany produkt z koszyka bądź też zmienić liczbę produktów. W przypadku gdy błędne zamówienie zostało potwierdzone i przyjęte do realizacji, prosimy o niezwłoczny kontakt.


15. Czy do dokonania zakupów konieczne jest założenie konta w serwisie?

Składanie zamówień jako zarejestrowany użytkownik jest szybsze i prostsze. Wychodzimy jednak na wprost oczekiwaniom naszych klientów i dlatego wprowadziliśmy również możliwość dokonywania zakupów online przez niezarejestrowanych użytkowników. W tym celu przy każdym zamówieniu należy wypełnić formularz, który pojawi się po zatwierdzeniu produktów oraz form płatności i dostawy w koszyku.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu